Schimbari

Toamna aduce de obicei schimbari, nu peste tot, dar a adus cateva si aici pe blogul nostru (da, vorbesc la plural), va las pe voi sa descoperiti asta la sectiunea Despre noi. (oricm tot doi eram si inainte, eu faceam modelele de origami, le fotografiam, scriam posturile,iar Liviu se ocupa de adaugarea amprentei pe fotografi, de unele parti tehnice ale blogului, si uneori  ma ajuta la unele modele de origami).

Am mai creat si  o pagina Origami pentru nunta, de vreo 2 saptamani, unde vor fi adaugate doar modele create de noi special pentru nunti, asa ca asteptam pareri, sugesti, comenzi, pe tema asta. Am eu mai multe idei, sper sa reusesc sa le si realizez cu timpul.

In rest, am terminat modelele de Morning Glory de care vorbeam, dar voi reveni cu pozele peste cateva zile, am in minte niste tutoriale, putin quilling (pentru viitorul mai indepartat), si e posibil sa mai apare si posturi  despre un alt gen de handmade pe care il promovez, ceva ce este si foarte sanatos si natural.

Insa totate la vremea lor, pana atunci, va doresc tuturor un spor cat mai mare la handmade!

Publicat în Fără categorie

Lasă un comentariu