New life

Am observat ca pozele din postarea trecuta au placut multor persoane, care mi-au spus asta fie direct fie indirect, multumesc dragilor!

Acum vacanta s-a dus, nunta s-a terminat, cursurile-au reinceput, viata a intrat pe fagasul obisnuit, dar totusi palpitant! Ei, in ultimul timp am tot aranjat si reamenajat dormitorul, astfel ca o parte din colecia de modele de origami si-au gasit un alt suport:

Stau cumintele atarnate pe sina pentru perdea! bine,  am pus si perdeaua, dar am luat special o sina mai lunga, pentru ca in lateral sa atarn origami, si-mi place la nebunie rezultatul!!!

Tot analizand colectia, am observat ca am ajuns fara Morning Glory! asta pentru ca in aceasta vara, foarte-foarte  multe modele le-am oferit cadou, si totusi in afara de cele atarnate de sina, au mai ramas si altele inchise in cutii, care le voi darui cand voi avea ocazia. Oricum trebuie sa-mi reinnoiesc colectia de Morning glory, si asta mai ales, pentru ca am gasit vreo 3 pungute cu module gata pliate, ce stateau uitate (au fost impaturite de sotul meu pe vremea cand eram doar prieteni😀 :D), asa ca urmeaza sa le asamblez!

2 gânduri despre &8222;New life&8221;

  1. Ai avut o idee excelenta cu atarnatul lor de sina, la noi acasa kusudamele inca impodobesc mobila, iar cele atarnatoare le-am agatat la oglinzi.
    Casa de piatra si multa fericire!

    Apreciază

Lasă un răspuns

