Campania Jovis homemade beauty

Salutare!

Asa cum am spus mai demult, am primit spre testare doua sapunuri homemade, marca Jovis. Acum a venit vremea sa scriu cum a fost.

Ei bine, fara sa exagerez, cele doua sapunuri sunt minunate. Primul, cel ales de mine, The purifier, l-am consumat primul, si a fost delicios! Cu argila si carbune medicinal, un parfum deosebit de natural,  l-am ales pentru ca mi-am dorit un sapun pentru detoxifierea pielii, si exact asa a si fost. Am observat o ameliorare a zonelor cu puncte negre de pe fata dupa folosirea acestui sapun.

Cel de al doilea, Green Poppy, cu argila verde si mac, este si el foarte fain. Mai ales ador sentimentul datorat  granulelor de mac atunci  cand il aplici pe intregul corp, aproape simti cum se indeparteaza celulele moarte ale pielii.

Ceea ce apreciez cel mai mult la aceste sapunuri, este faptul ca dupa utilizare pielea ramane…….cum sa explic, pur si simplu simt ca a fost curatata, si eliminate straturile moarte, in timp ce dupa utilizarea sapunurilor obisnuite din comert, pielea ramane… desi fina, am un sentiment ca doar am aplicat un pic de crema sau ulei care mai mult mi-a intrat in piele ingropand tot odata si celulele moarte, in loc sa le scoata afara.

Ca urmare a testarii acestor sapunuri, am decis sa-mi mai cumpar cateva, asa ca azi am fost la targul Raw Generation, de unde am achizitionat urmatoarele:

 Recomand tuturor cu incredere!

Site-ul Jovis aici. Magazinul Jovis aici.

2 gânduri despre &8222;Campania Jovis homemade beauty&8221;

  1. Ah, Elida, ai fost la targ si nu te-ai prezentat!! Eu te-am vazut si mi s-a parut ce semeni cu..tine:)) dar am zis ca poate ma insel. Data viitoare neaparat sa ma tragi de maneca, ok?

    Ma bucur mult ca ti-au placut sapunelele.

    Te pup!

    Apreciază

  2. Pingback: Schimbari | Elyda

Lasă un răspuns

