Tutorialul de vineri – la final……. sau nu.

Dragilor,

Mi-a facut placere sa postez pana acum 18 tutoriale, sub numele „Tutorialul de vineri”, a fost un proiect pe care l-am gandit de mult, dar care de acum inainte nu promit ca va fi la fel de prezent. Poate voi mai posta si alte tutoriale sub acest nume, insa masterul, familia, si un alt proiect foarte important, nu imi mai lasa prea mult timp liber.  

Primesc in continuare comenzi pentru modele de nunta :   https://elydaorigami.wordpress.com/origami-pentru-nunta/ 

Dar si alte comenzi de modele de origami.

 

2 gânduri despre &8222;Tutorialul de vineri – la final……. sau nu.&8221;

  1. Eu zic sa nu renunti de tot la tutoriale – chiar daca nu vor mai fi chiar in fiecare vineri. Eu te-am admirat pentru cele 18 cu care ai reusit sa ne aprofundezi in arta origami( si nu numai) in fiecare vineri. Bafta in realizarea celorlalte planuri pe care le ai!

    Apreciază

    1. Multumesc mult pentru incurajare!!! Ma bucura cuvintele tale! Voi incerca sa nu renunt la tutoriale, dar deocamdata timpul nu ma lasa prea mult sa respir.

      Apreciază

Lasă un comentariu