Muffin Kusudama

Muffin Kusudama, un model proaspat finisat! Are asa:

-30 de module (eu am facut 32 findca nu stiam cate vor intra), fiecare modul are 14  randuri de piese (module de kusudama venus)

-venusul de la baza este dintr-un patrat de 6,7 cm, cel mai mic din 2,8cm, diferenta dintre un rand si urmatorul fiind de 3 mm, Ceea ce inseamna ca am facut 448 de module de venus.

– asamblarea finala am realizat-o cu lipici. Modelul de venus provine din japonia, metoda de realizare – aici. Ideea de Muffin kusudama a fost adusa de catre Daria Dobre.

Eu am lucrat aproximativ 2 saptamani la el, dar consider ca a meritat. Culorile sunt negru si vernil, desi in unele poze pare negru cu alb. Asa-i ca seamana cu o briosa imensa?

7 gânduri despre &8222;Muffin Kusudama&8221;

  1. Felicitari! Este splendid! E unul din modelele mele preferate dar nu m-am incumetat sa-l fac deoarece mi se pare mult de munca. Nu mi-am inchipuit ca intra chiar 448 de module! Iti admir rabdarea.

    Apreciază

    1. Am incercat sa aflu cine este autorul-autoarea dar nu am aflat, asa ca am scris Japonia findca tineam minte ca am vazut acest model intr-o carte scrisa in japoneza, acum e posibil sa ai dreptate- dat fiind faptul ca m-am bazat doar pe memoria mea.

      Apreciază

  2. Da, nici eu nu stiu cine e autorul, dar diagrama de la Venus eu o am scanata dintr-o carte ruseasca. Poate totusi e numai modelul preluat de la japonezi si strecurat printre modele rusesti. Acum chiar sunt curioasa 😀

    Apreciază

Lasă un comentariu