5 ani de blog!!

2015-04-08 (49)

Dragul de wordpress, mi-a amintit ca azi sunt 5 ani de cand am inceput sa scriu pe acest blog. Sincer..nu mai tineam minte cand am inceput…

Dar wow! Ce de timp a trecut…. Cred ca 60-70% din tot ce-am lucrat in materie de origami in tot acest timp, a fost oferit cadou prietenilor si cunostintelor. Intre timp.. dupa cum se vede de anul trecut, am inceput sa ma axez mai mult pe decoratii si buchete pentru nunti sau alte evenimente.

Asa ca… la multi ani, mie  si sarbatori Pascale imbelsugate, voua!!

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre &8222;5 ani de blog!!&8221;

Lasă un răspuns

