Cocori pentru nunta

Anul trecut am lucrat in doua serii si cocori pentru nunta. Nu le-am facut poze prea multe (doar la cativa dintre ei, aici) la momentul respeciv, din lipsa de spatiu, decor, aparat foto, etc, si mi-am propus sa astept pana (si daca) voi primi de la mirese ceva fotografii. A durat ceva – cum se intampla de obicei cu fotografiile de nunta – dar a venit si ziua in care am primit cateva poze.

Nu sunt multe, dar sunt oricum mai de efect decat tot ce-as fi putut eu sa pozez la momentul respectiv. Pentru aceasta nunta am facut 200 de cocori, in 4 culori pastel, cu agatatoare fiecare; iar la eveniment invitatii au scris mesaje mirilor pe aripile cocorilor. O idee foarte faina.

938A4613 938A4616 938A4615 938A4612

Acum astept fotografii si cu cea de a doua serie de cocori, dar nu prea cred sa primesc ceva…eh, speranta moare ultima.

Lasă un răspuns

