Cum a trecut 2014

new-2

A trecut repede……. pe plan personal a fost un an in care am primit neasteptatul si nu am primit multasteptatul. Asa a fost sa fie. Aici pe blog… a fost frumos, desi unele lucruri care mi le-am propus nu s-au intamplat, fie din lipsa de timp, fie din prea multa lene.  Pot spune ca am avut un 2014 colorat, asa cum am urat tuturor anul trecut. Inca nu am avut puterea de a face o lista cu ce imi propun pentru anul care vine… nici pe plan personal, nici pentru blog si partea „origamistica”. Eh… inca nu-i taraziu, dar parca nu vreau sa imi dau sau sa dau altora sperante false. Cred ca am sa las ca 2015 sa se scrie singur.

hg nnew-1

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Cum a trecut 2014&8221;

  1. An nou fericit, plin de bucurii si de origami!

    Felicitari pentru anul 2014, a fost un an cu spor la origami pentru tine, ai o multime de creatii frumoase. A fost un an multicolor, dar albastrul te insoteste aproape la fiecare pas.

    Happy folding!

    Cridiana

    Apreciază

Lasă un răspuns

