Christmas project #6 – Christmas jar

DSC_0136 DSC_0143 DSC_0147

Cand nu sti ce sa mai decorezi, gasesti sigur ceva prin casa. Aveam ceva planuri.. insa atunci cand am facut calculul materialelor m-am razgandit, si am trecut la reciclat ce aveam in casa, asa cum a fost si facut si ornamentul de ieri. De data aceasta am decorat 2 borcanele… pentru prima incercare mi se par chiar dragute.

Unul este in tehnica decoupage, cu sclipici si panglica, celalalt l-am imbracat in sfoara si fetru.new-1new-2

Lasă un răspuns

