Christmas project #4 – ornament in tehnica decoupage

Am revenit la tehnica decoupage. Imi place sa lucrez cu aceasta metoda, deoarece este foarte simpla.  Am avut o panglica aurie, care s-a terminat, si-am ramas cu un mic mosor (tub de carton), pe care fusese panglica pusa. Si m-am gandit ca decat sa ii arunc mai bine il transform in ceva dragut.  Asa ca l-am vopsit in alb, si l-am decorat cu un om de zapada, folosind adezivul special pentru decoupage, apoi la sfarsit am adaugat un pic de sclipici auriu.

DSC_0159 DSC_0162 DSC_0163 DSC_0164 DSC_0165 DSC_0166 DSC_0167

Lasă un răspuns

