Tutorialul de vineri #21 – sa realizam baza-cerc pentru o coronita de Craciun

Azi va prezint cativa pasi simpli de a obtine baza pentru o coronita, atunci cand nu avem la dispozitie una.  Evident ca probabil majoritatea preferam sa avem la indemana cercuri de polistiren sau alt fel de cercuri gata facute, pe care sa le folosim ca baze pentru coronitele de Craciun, dar  cum nu intotdeauna le avem la indemana, iata ce am folosit eu, din ce am gasit prin casa:    sarma, hartie creponata, lipici.

Sarma probabil ca are oricine in casa/garaj. Chiar ma gandeam sa imprumut din garajul tatalui meu niste sarma, mai ales ca are si multa si teapana, dar pana la urma am apelat la trusa mea de handmade, si am folosit 3 bucati de sarma groasa de aproximativ 25cm lungime,  si niste sarma argintata de bijuterii care este destul de subtire.   Daca aveti la indemana mai multa sarma groasa este suficienta aceea. (Acum… tre sa fie groasa ca sa aiba stabilitate coronita, dar nici atat de groasa incat sa nu o putem indoi si modela cu mainile).

Am impletit cum m-am priceput bucatiile de sarma, si pentru ca nu am vrut sa folosesc mai mult de 3 bucati (o gasesc destul de greu de cumparat), am mai imbracat cercul obtinut cu un pic de sarma de bijuterii. (Atentie, se gaseste si sarma de bijuterii destul de groasa, a mea insa este extrem de subtire si nu ar fi rezistat singura).  Cercul meu a avut undeva la 14 cm, dar poate fi facut oricat de mare. Cu cat impletim mai multa sarma, cu atat cercul va fi mai rezistent!

Apoi am taiat fasii de hartie creponata, care le-am indoit in 3, astfel incat am obtinut niste panglici de hartie creponata, care am inceput sa le rulez peste cercul de sarma pentru a face coronita mai solida. Si-am infasurat, si-am infasurat… pana mi s-a parut suficient de teapana.  Am preferat hartia creponata pentru aceasta operatie findca se muleaza usor.

1

Clic pe imagine pentru o mai buna vizualizare. In acest stadiu baza poate fi considerata terminata. Si poate fi imbracata/accesorizata dupa dorinta. Eu am aplicat o panglica de satin, si am folosit lipici pentru a fixa capetele (de preferat silicon pentru o lipire mai usoara).2

Si gata! Urmeaza sa o decoram cum dorim! Fie sa o decoram si sa o transformam intr-o coronita de Craciun, fie sa o folosim ca si baza pentru un carusel… etc.

3

 

Lasă un comentariu