Blue flowers never get old

Am inceput anul acesta cu un buchet….. albastru inchis, rotund, si tot asa cred ca se si incheie sezonul de nunti in aceasta toamna. Cu tot cu acesta, in total am facut 4 buchete albastru inchis, rotunde, aproape identice!   Aici am scris si despre celelalte. Am ajuns sa cred ca daca mai fac multe astfel de buchete, nu ar trebui sa mai postez fotografii cu fiecare, pentru ca lumea ar putea sa creada ca este unul si acelasi! Ceea ce nu este adevarat……….buchet albastru inchis 1 buchet albastru inchis 2 buchet albastru inchis 3

De aceasta data mi-am luat mai multa hartie de nuanta aceasta, ca sa am pentru orice eventualitate…. nu de alta, dar dejea cineva s-a interesat pentru la anul de un buchet..la fel!!

buchet albastru inchis 4

 

Pe  pagina noastra de Facebook  puteti vedea intreaga colectie de buchete de mireasa si alte decoratii lucrate anul acesta.

Lasă un răspuns

