Cocarda – trandafir

rose20140923_103132 20140925_095114

Eheeee… dupa ceva timp, si cand zic asta ma refer la ani de zile, am reusit sa gasesc un model de trandafir din hartie de care sa fiu multumita! Am perseverat…nu gluma in cautarea lui, si bine ca l-am gasit! Nu este origami, dar….. imi place! Am mai facut si alti in trecut asemanatori dar totusi diferiti de acest model, si am incercat si multe alte modele…care au sfarsit in gunoi.20140925_095301 20140925_095331 butoniera

Lasă un răspuns

