Wedding flowers

20140724_094100

Cam asta am facut in concediu, sau mai bine zis intr-o saptamana… cred ca daca eram acasa nu reuseam aceasta performanta. A fost o experienta…..faina. Am alergat prin Cluj dupa hartie, findca evident nu aveam nimic la mine (cu exceptia unei harti pregatite pentru alt buchet, luata de-acasa ca in caz ca am timp prea mult liber sa il folosesc intr-un fel, si uimirea a fost ca am reusit sa o termin si pe aceea de impaturit), apoi drept este ca am avut si ajutor, care acasa nu l-as fi vazut, asa ca am profitat din plin de 4 maini in plus  fara de care nu as fi izbutit :D. Si-am reusit sa pliez si sa lipesc toate florile acolo, iar cand am ajuns in Bucuresti le-am pus codite, si am legat buchetele.
20140724_094224 20140724_094601 20140724_094824

Buchetul alb este pentru mireasa, cel portocaliu pentru nasa, iar cele 4 albastre pentru domnisoare.

Sper…nu stiu dar totusi sper…sa vad ceva poze si de la eveniment. Bineinteles ca le-am terminat intr-o zi ploioasa si nu am putut sa le fac poze afara la lumina… asa ca trebuie  sa ma multumesc cu atat.new-2 new-3 new-4

3 gânduri despre &8222;Wedding flowers&8221;

    1. Usor usor mai apar oameni care sa-si doreasca si altceva decat ceea ce inseamna traditie. Sau oameni care tin la mediu si prefera ca florile naturale sa ramana acolo unde cresc , in radacinile lor.

      Apreciază

      1. ” Sau oameni care tin la mediu si prefera ca florile naturale sa ramana acolo unde cresc , in radacinile lor.” Dar hartia din ce e facuta, din plastic? nu tot se taie copaci pentru aceste hartii pentru a se face origamii? 🙂 …glumesc

        Apreciază

Lasă un răspuns

