Buchet de mireasa albastru

La cerere am mai facut un buchet bleumarin, aproape ca primul https://elydaorigami.wordpress.com/2012/10/17/buchet-de-mireasa/ – totusi nu identic, E imposibil sa realizezi doua modele identice, chiar daca folosesti aceasi hartie, aceasi culoare, etc.

Pozele nu reflecta realitatea nici pe jumatate. Imi pare rau ca nu dispun de tehnologia necesara pentru a fotografia ceea ce creez  asa incat sa reflecte adevarata valoare.

b buchet2 new-3

Alte buchete de mireasa realizate de mine puteti vedea aici:  https://elydaorigami.wordpress.com/origami-pentru-nunta/

8 gânduri despre &8222;Buchet de mireasa albastru&8221;

  1. buna.. imi place foarte mult acest buchet si multe alte buchete de pe saitul tau….
    am incercat si eu sa fac… am facut florile .pana aici perfect…problema a aparut la asamblare… am incercat sa pun sarma dar nu merge si sa le lipesc dar nu iasa ….
    imi poti spune te rog cum sa il asamblez ca sa iasa unit si uniform…asa rotund…
    multumesc

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

