Decoupage – cu drag din japonia

003 008 012

Decoupage…  stiu de mult timp de aceasta tehnica, am incercat-o prima data acum cativa ani, pe o cutie de carton. De atunci am mai facut un mic tablou si cateva brose.  Pentru prima data insa am incercat ceva mai spectaculos, imbracand o cutie de lemn, cu un model japonez. Rezultatul pare mult prea incarcat… nu stiu daca e doar impresia mea, sau  poate asa este stilul japozez.
013 016 017

eh… nu arata perfect.. pe capac au ramas mici riduri, iar unele margini nu-s prea perfecte.. Am aplicat 2 straturi de lac, si ma gandesc sa ma aplic inca doua.   Sper ca viitoarele lucrari sa iasa mai bine, mai ales ca am ganduri mari….019

Lasă un răspuns

