Martisoare, martisoare, martisoare

Ehe…. am zis ca nu mai fac nimic de felul asta. Am inceput anul cu o pofta totala de stat, si de facut nimic.   De altfel mai aveam multe brose in tehnica quilling de anul trecut. Totusi am luat microbul de la colegele de la servici, si am mai facut niste martisoare pe baza de lemn, in tehnica decoupage. Asa ca daca cineva doreste, daca cineva pofteste ceva de aici, imi poate scrie sau da telefon.

Detalii:     https://elydaorigami.wordpress.com/oferta-martisoare-2013/

martisoare 2014 (10)009feb2 (2) 003 martisoare 2014 (8) feb2 (7) feb2 (3) 020 martisoare 2014 (5) martisoare 2014 (7)martisoare 2014 (2)

Un gând despre &8222;Martisoare, martisoare, martisoare&8221;

Lasă un răspuns

