Fulgi de argint

pic 048 pic 051 pic 052 pic 054 pic 055 pic 056

 

 

Desi mi s-a parut foarte scumpa hartia aceasta la Lidl, totusi nu m-am putut abtine sa nu iau un set.  Urmeaza sa mai fac si alte modele din ea.

2 gânduri despre &8222;Fulgi de argint&8221;

  1. Subscriu. Şi se împătureşte grozav! Eu am căutat hârtie brocată şi cu alte ocazii, dar e cam dificil de găsit. Cândva se găsea doar în magazinele Diverta, acum mai este şi online. Cea din lidl e cam mare, eu una am împărţit-o în 4 şi am făcut mai multe globuri din ea 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

