Baby Shower

Poze_20130928_5164 Poze_20130928_5165 Poze_20130928_5168

Poze_20130928_5173 Poze_20130928_5172 Poze_20130928_5183 Poze_20130928_5185Origami pentru Baby Shower, sau mai bine zis, decoratii pentru Baby Shower,  findca doar globurile big oriro, dinarele, si botosei sunt origami, tortul si literele cred ca intra la decoratii din hartie.  Abia asteptam fetita!!

 

 

4 gânduri despre &8222;Baby Shower&8221;

      1. Mersi pentru raspuns. Am facut unul, dar la asamblare am gresit ceva. Am vrut sa fac un glob cu 5 si 6 module (colturi). Am inceput cu unul cu 5 colturi si l-am inconjurat cu perechi de 6. Apoi am crezut ca toate trebuie inconjurate de perechi de 5, apoi din nou perechi de 6 si la final am unit totul cu unul cu 5 colturi, dar nu mi-a iesit rotund😀. Nu am inteles cum sa-l asamblez corect. Am mai citit si alte comentarii de pe http://forum.origami-romania.ro, dar nu imi dau seama exact cum trebuie asamblat.

        Apreciază

      2. Daca au intrat fix 90 de module, inseamna ca ai asamblat corect. Deformarea poate fi din cauza hartiei prea suptiri, lipiciului prea mult (mai ales daca e lichid), si a faptului ca bila are acele spatii mari intre module… si mie mi s-a intamplat sa-mi iasa deformata cateodata. Prin exercitiu, va iesi din ce in ce mai bine.

        Apreciază

Lasă un răspuns

