O saptamana de munca

Chiar o saptamana am lucrat la noul meu  Big Oriro, si s-a nimerit sa fie chiar Saptamana Mare.  Dupa decoratia de aici, mi-am dorit mult sa am un oriro decorat cu astfel de flori, asa ca m-am pus pe lucru, si printre curatenie si cozonaci am  pliat si cele 32 de flori (fiecare din doua module) necesare pentru a unple un Big Oriro.

aprilie 7 (34) aprilie 7 (23) aprilie 7 (31) aprilie 7 (32) aprilie 7 (33)

2 gânduri despre &8222;O saptamana de munca&8221;

  1. Wow! E foarte frumoasa combinatia si imi plac mult florile acestea. Si pe mine ma tot batea gandul sa fac un oriro cu alt fel de flori – poate o sa incerc chiar asa.
    Asa de diferit arata cu toate florile identice, parca nu ar avea tot 90 de module ;))

    Apreciază

Lasă un răspuns

