Trandafiri in quilling

aprilie 6 (3)

M-am gandit sa mai imi exersez tehnica de realizare a trandafirilor in quilling.  Si de vreo trei saptamani stau cu ei insirati pe masa de lucru pentru ca nu ma pot decide ce sa fac cu ei mai departe. I-am montat pe fiecare pe cate un crin, dar mi se par prea mici pentru a–i monta pe o kusudama… asa ca inca mai ma gandesc. Pentru crini am folosit patrate de 7 cm.aprilie 6 aprilie 6 (1) aprilie 6 (2)

Modul de realizare al trandafirasilor: http://www.youtube.com/watch?v=2hrbjkplf6I

Un gând despre &8222;Trandafiri in quilling&8221;

Lasă un răspuns

