1 Mai Origamistic

A venit si 1 Mai, mult asteptat de majoritatea dintre noi, sarbatorit fie la mare fie la padure, fie la munca…. fiecare dupa posibilitati.  Aici pe blog, vin cu un model la care am lucrat foarte mult, m-am uimit pe mine personal cata rabdare am avut, nu cred sa mai fi migalit atata la vreo decoratie fara sa-mi pierd rabdarea!

aprilie 6 (9)

La rusi modelul l-am gasit sub numele de Flower Kusudama, dar nu am habar daca acesta e numele adevarat, sau cine a inventat modelul. Pentru kusudama principala am facut 7 flori galbene (de  4 module fiecare+cate o floricica mica in quilling)  si vreo 8 albastre ( de 2 module fiecare). Le-am asamblat cu mare-mare  chin, totusi a iesit cat de cat simetrica, mi-a fost teama ca va fi deformata.
aprilie 6 (10)aprilie 6 (12)

Kusudama mai mica este o electra umpluta cu 12 crini, si fiecare crin cu o floricica quilling.  Am fost in mare pana de idei ce altceva sa mai pun pe decoratie, asa incat sa se potriveasca cu motivul acesta floral, si nu am reusit sa gasesc ceva care sa imi placa suficient.

aprilie 6 (18)aprilie 6 (13)aprilie 6 (17)aprilie 6 (14)aprilie 6 (15)aprilie 6 (16)aprilie 6 (11)

Modelul se gaseste cum spuneam pe site-ul rusesc: http://stranamasterov.ru/

Un gând despre &8222;1 Mai Origamistic&8221;

Lasă un răspuns

