Portocaliu

Pe cat de mult mi-am dorit sa fac modelul acesta, pe atat de mare a fost dezamagirea. Nu ca rezultatul final n-ar fi unul dragut, dar munca…. vai, cred ca trei zile am tot lucrat la modulele crem si aveam impresia ca nu se mai termina.    Ca baza am facut doua kusudame Tornillo,  (modul de realizare aici), si le-am accesorizat cu floricelele crem, care mi-au manacat rabdarea. Pentru fiecare kusudama am facut cate 60 de module, plus inca vreo 18 pentru inceputul si sfarsitul decoratiei….

new-1Picture 134 new-2 new-3 Picture 114

Prima data am vazut un astfel de tornillo pe forumul de origami, si bineinteles ca am ravnit sa am si eu unul. A trecut ceva timp pana am aflat cum se fac modulele pentru floricele, si nu se fac greu,  dar  cu carliontatul si lipitul, si micimea patratelor, am avut ceva de furca.

Picture 123

Picture 126

Picture 130Picture 132

Lasă un răspuns

