Sun Drop

Este cred a treia sau a patra oara cand fac acest model de kusudama – Sun Drop inventata  de Uliana Nadorozhna, diagrama aici. Un model atat de usor, si cand zic usor ma refer ca se si imbina foarte simplu, desi e nevoie de lipici, nu da mare bataie de cap.

Picture 158Picture 169Picture 149Picture 150

Pe langa Sun Drop, am adaugat cativa ciucurei si o funditia, si bineinteles Stone Flower  din postarea anterioara.Picture 151Picture 160 Picture 161 Picture 162 Picture 163 Picture 164 Picture 167

Un gând despre &8222;Sun Drop&8221;

  1. Bravo, esti foarte talentata! Ma bucur ca am gasit pagina ta. Acum ceva timp am realizat un glob mai mare (nu origami, ca nu ma pricep din pacate) pe care l-am agatat in camera copilului. Este decorat cu niste accesorii de la Opitec. Imi place cum a iesit, dar tare mi-ar placea sa stiu origami🙂
    Oricum felicitari si succes in continuare!

    Apreciază

Lasă un răspuns

