Intr-un stil elegant

Picture 120Picture 121

Am de mult timp o hartie cu diverse imprimeuri, si tot mi-a fost mila sa o folosesc in ideea sa nu o stric. Pana la urma mi-am luat inima-n dinti si am inceput sa fac ceva cu ea. Decoratia de azi, avand ca model central kusudama Strong package, imi face impresia ca exprima o nota de eleganta, desi sotul meu de cum a vazut decoratia, a si numit-o „Pijama Style”. Pana la urma cred ca poate reprezenta ambele variante…

Picture 140 Picture 124 Picture 125 Picture 126 Picture 128 Picture 133 Picture 134 Picture 137

3 gânduri despre &8222;Intr-un stil elegant&8221;

  1. Ma bucur ca ai revenit! Si inca cu 2 modele compuse. Nostalgii imi creaza si mie modelul de Morning Glory din postul tau anterior, iar hartia cu imprimeu este splendida si foarte bine vine in combinatie cu rozul acesta dulce!

    Apreciază

Lasă un răspuns

