Ella Deley

new-8 new-6 new-7Ella Deley este numele kusudamei de mai sus, pe care am vazut-o pe site-ul rusesc, si mi-am zis ca trebuie sa o incerc.  Asamblarea a fost tare usoara, desi e alcatuita din 30 + 60 de module: 30 albe si 60 negre in cazul meu. Insa plierea modulelor mi-a luat o gramada de timp, mai ales modulele negre.  Initial m-am gandit ca voi face o intreaga decoratie alb-negru, pana acum insa n-am facut decat kusudama aceasta, poate pe viitor(adica dupa sarbatori) voi continua proiectul. Acesta este ultimul model facut inainte de Craciun, si probabil si din acest an.

2 gânduri despre &8222;Ella Deley&8221;

  1. E interesanta kusudama. Initial am crezut ca ai facut o intreaga armata, dar apoi am citit textul. De-abia astept sa vad cum o sa-ti iasa in decoratiune.
    Mersi mult si de linkul cu diagrama, poate o sa o incerc si eu.

    Iti urez ca anul ce vine sa fie cel putin la fel de prolific ca acesta in materie de origami si nu numai!

    Apreciază

    1. Multumesc frumos Diana pentru urari!
      Am facut decat una, am muncit ceva la ea, dar imi place asa de mult, zici ca are carlionti! Sa incerci si tu!
      Iti doresc, de asemenea, un an plin de impliniri si o gradina tot asa de inflorita de hartie!

      Apreciază

Lasă un răspuns

