Flori de gheata in Ajun de Craciun

Nu am avut timp sa mai pregatesc o postare speciala pentru Ajunul Craciunului, si probabil ca fiecare am primit deja o multime de urari,  asa ca va mai urez si eu doar Sarbatori Imbelsugate, tuturor!

Mai jos am o decoratie facuta acum cateva zile, care ma duce cu gandul la florile de gheata de la ferestre. Am folosit ca modele: dinara si ostrum, si mai jos este si un Strong Package din 90 de module ( de fapt 180 daca e sa socotim ca fiecare modul este din doua unitati de hartie).

new-1

new-2

new-3new-5 new-4

Lasă un răspuns

