„Mos Craciun esti tu”

Anul acesta am ales sa particip la provoarea „Mos Craciun esti tu!”.  E un sistem foarte fain de a trimite si de a primi un cadou handmade de Craciun, mai ales ca nu sti dinainte de la cine urmeaza sa primesti cadou.  Mie mi-a cazut la sort sa-i ofer un cadou unei fete Anca. Am ales cateva brose, textile, si cateva in quilling. Nu am apucat sa fotografiez toate brosele, ci doar o parte. Am adaugat si o felicitare handmade. Nu am trimis nimic origami, deoarece am experiente neplacute cu posta romana, la capitolul asta, odata am trimis si s-a pierdut pe drum, altadata am trimis si a ajuns storcit si stricat. Asa ca am incercat sa trimit ceva care sa aiba mai multe sanse sa ajunga intreg.

n

Cadoul meu a sosit luni de la Diana. Am primit doua decoratii de craciun un clopotel si o steluta, de pus in brad. Pe langa am primit si un pic de ciocolata 😀

Picture 307
A fost o experienta placuta, si sper sa mai particip si data viitoare!

Publicat în Fără categorie

Un gând despre &8222;„Mos Craciun esti tu”&8221;

Lasă un răspuns

