Coronita de Craciun

Prima mea coronita pentru Craciun, destul de simplista…. imi plac la nebunie coronitele pentru craciun atat cele din brad natural cu conri de brad in el, cat si cele handmade din diverse materiale. Totusi pana acum nu m-am incumetat sa fac una. Sper ca viitoarele sa fie mai „pline”.

Pentru aceasta coronita am folosit flori poinsettia – tutorialul aici .

Picture 310 Picture 305 Picture 306 Picture 307 Picture 308

Desi in poze pare tare mare, totusi coronita  nu are decat aproximativ 26 cm diametrul.   Florile le-am facut din patrate de hartie ramase de la alte modele de origami, si cum n-am vrut sa le arunc, am zis sa le reciclez.  Coronita va deveni un accesoriu pentru o sala de clasa a unor copii, si sper sa le placa darul.  Totodata particip cu aceasta lucrare la Provocari Verzi.

4 gânduri despre &8222;Coronita de Craciun&8221;

    1. Multumesc Diana. Si mie imi pac floricelele, ca se fac usor. Imi pare rau ca nu ma descurc la partea cu coditele sa le fac din sarma. La acestea am lipit petalele unele de altele.

      Apreciază

Lasă un răspuns

