Felicitari de Craciun #1

De cand ma stiu, m-au pasionat mereu felicitarile handmade. Dar niciodata nu am fost prea incantata de munca mea, mereu mi se pareau nereusite. In acest an m-am gandit sa mai exersez un pic,  si sa ofer celor dragi cate o felicitare cu ocazia Sarbatorilor de iarna.  Nu m-am inarmat insa cu materialele potrivite, asa ca am inceput sa lucrez cu ce aveam la indemana- asa se explica felicitari mov cu tematica de Craciun! Sper candva sa imi permit cateva stante cu motive de Craciun, si alte materiale ce m-ar ajuta.

new-3new-1new-2

new-6 new-4 new-5

Daca doriti sa incercati, gasiti tutorialul pentru bradutul de pe felicitari aici: https://elydaorigami.wordpress.com/2012/12/07/tutorialul-de-vineri-10/

2 gânduri despre &8222;Felicitari de Craciun #1&8221;

Lasă un răspuns

