Povestea bradului de Craciun

Am cautat sa aflu originea ideii de a impodobii bradul de Craciun. Am gasit atatea variante si legende, si pentru ca nu stiu care e cea adevarata, am zis ca o sa ma multumesc cu obiceiul in sine. In acest an, povestea bradutului meu de iarna este tare simpla…nu ma pricep prea mult la compuneri, asa ca las imaginile sa spuna povestea:

Picture 269 new-1 new-2 new-3

Aceasta e primea mea incercare de bradut in tehnica quilling. Nu a iesti extraordinar, dar e dragut. Imi pare rau ca pozele nu reflecta asa mult realitatea.    Of, trebuie sa ii cer „Mosului” un alt aparat foto, desi cred ca ma va lasa sa mai astept un an…..new-4 Picture 165

Micul meu bradut, va pleca in cutia facuta special pentru el, drept cadou pentru o fetita.

Un gând despre &8222;Povestea bradului de Craciun&8221;

Lasă un răspuns

