Tutorialul de vineri #7

Astazi  intram un pic in lumea copiilor. Invatam cum sa facem un bradut la „lucru manual”. Modelul este indicat copiilor cu varste intre 6 – 9 ani.

Avem nevoie de hartie verde, creion (pentru a desena cateva triunghiuri identice / triunghiuri gata taiate) foarfeca, lipici/aracet, o scobitoare, un suport in care sa infingem scobitoarea (o bucatica de pluta/polistiren sau un ghiveci mic cum am folosit eu sau altceva ce credeti ca ar fi bun ca si suport) si zahar. Apoi urmam pasii din imagine:

Cele trei triunghiuri de hartie se lipesc intre ele ca in imagine si apoi se cresteaza laturile obtinute. Rezultatul:

Apoi vom infinge bradutul in scobitoare iar scobitoarea in suportul ales. Dupa care vom da bine bine bradutul cu aracet (eu n-am avut, asa ca am dat cu lipici, dar nu am obtinut aderenta dorita), si presaram cu zahar asa incat bobitele de zahar raman lipite pe bradut. Avem acum un bradut „nins”.

Va asigur ca micutii vor fi incantati!

Un gând despre &8222;Tutorialul de vineri #7&8221;

Lasă un răspuns

