Tutorialul de vineri #4

Am inceput sa fac tutoriale pentru modele simple, asa cum au fost si cele de pana acum, deoarece am observt din termenii de cautare ce duc la blogul meu, ca o pare parte din cei interesati sunt copii. Nu odata am primit mail de la copii de 10 – 12 ani care ma intrebau cum se face cutare sau cutare model. Trebuie sa recunosc ca de obicei exprimarea era jalnica, fara semne de punctuatie, majuscule, semnatura, sau „buna ziua”, iar dupa ce le raspundeam, imi scriau inapoi recunascandu-si varsta.  Asa ca o  sa am multe tutoriale extrem de simple, pentru copii, dar in plan si modele mai complicate.

Azi vom face cornul abundentei.

Lasă un răspuns

