Botosei

Un model care asteptam de mult sa-l impaturesc! Botosei pentru bebei! Simpatici foc, si numai-buni pentru a fi folositi ca marturii la botezuri sau chiar nunti.

2 gânduri despre &8222;Botosei&8221;

  1. Buna,
    Foarte interesant blogul tau:X l-am descoperit de curand dar mi se pare super…As vrea sa te rog si eu ceva:D ai putea sa imi explici si mie cum se fac acesti botosei? Imi doresc tare mult sa invat sa ii fac pentru botezul bebelusului meu
    Multumesc

    Apreciază

Lasă un răspuns

