Despre Jovis si nu numai

Fiind tot mai ocupata cu scoala si alte activitati nu am reusit sa mai postez nimic si  nici nu am mai origamit, si probabil ca situatia se va prelungi. Am prins totusi un moment in care sa mai scriu cate ceva…:

  • Mai intai despre un nou detergent de rufe. Am avut ocazia de a participa la o campanie de testare a unui nou detergent homemade, bineinteles marca Jovis. Am fost de-a dreptul incantata de aceasta oportunitate, asa ca am testat cu incredere monstra primita.  Rezultatele au fost pe masura. Imi place cum au iesit rufele dupa spalarea la masina, si nici spalarea manuaal nu a lasat de dorit. Dimpotriva cand l-am testat manual am fost si mai incantata de faptul ca la atingere detergentul este foarte fin si delicat,  si nu lasa mainiile aspre ca detergentii din comert.  Detergentul nu are un miros anume, ceea ce e bine pentru persoanele care sunt alergice la diferite  arome introduse de multe ori in detergentii obisnuiti.  Mi-a facut placere sa incerc acest produs, si-l consider foarte reusit, mai ales ca este natural, fara adaosurile  daunatoare sanatatii. Il recomand tuturor cu incredere.
  • In al doilea rand, ca tot am vorbit de Jovis, daca doriti sa achizitionati produsele lor, mai ales sapunuri handmade, super naturale si sanatoase,  haide-ti duminica 25 Martie, la targul RAW GENERATION, unde de altfel veti gasi si muuulte alte bunatati  bio.

Lasă un răspuns

