Pregatiri pentru Martisor

Ma bucur sa vad ca desi nu am mai postat nimic de mai bine de o luna, totusi mai am inca vizitatori la blog. Si cautarile arata ca lumea se pregateste serios de luna Martie, ceea ce e foarte bine, zic eu.

Asa ca, nici eu nu am stat degeaba, si findca am dat (si luat) toate examenele,  am revenit cu o serie de brose facute (ce-i drept anul trecut), special pentru perioada martisorului.  Bineinteles –  quilling, de aproape toate culorile,  si date  cu lac, brosele asteapta cumintele sa le pregatesc si niste ambalaje adecvate, pana atunci, iata cum arata:

 

 

 

Voi reveni cu alte fotografii maine.

 

10 gânduri despre &8222;Pregatiri pentru Martisor&8221;

    1. Le-am facut anul trecut mai mult, de prin noiembrie, cam intr-o saptamana faceam un set (de o culoare), si faceam in tre 4 si 8 pe zi, Dupa anul nou decat le-am dat cu lac, n-am mai avut timp sa mai fac.

      Apreciază

    1. Buna si tie,

      poti cauta pe blogul meu dupa „cutii” sau „fundite” si vei gasi raspunsul. Am postat dejea lincurile pentru diagramele care le cauti.

      Apreciază

Lasă un răspuns

