Ingeri cu umbrele

Mi-am dorit sa fac 2 ingeri pentru Craciun si dupa ce i-am terminat am asteptat aproape 2 saptamani sa fac rost de mingiute de polistiren pentru cap. In cele din urma am improvizat eu din altceva. Recunosc, la coafura nu ma pricep de loc, asa ca ingeri au iesit cam zburliti. Pentru a compensa defectul, le-am oferit cate o umbrela 😀

Asa ca iata:

      

Si, da e si un Oriro acolo, umplut cu margarete. E foarte micut, l-am facut ca sa-l agat de oglinda in /amasina, si bineinteles pentru ca mi s-a fact pofta de Negru si Galben dupa ce-am vazut ultimilte minunatii ale Cridianei.

Instructiuni pentru Inger – aici

Instructiuni pentru Oriro – aici.

Margaretele sunt realizate in tehnica quilling.

6 gânduri despre &8222;Ingeri cu umbrele&8221;

Lasă un răspuns

