Lebede sa fie!

Cum am terminat cu anul 3, am facut o mare ordine in birou, si ca de fiecare data m-am pomenit cu un teanc de coli scrise, tot felul de cursuri si ciorne, de acum nefolositoare. Asa ca le-am gasit imediat o intrebuintare: vor deveni lebede! Si asa s-a si intamplat.

Am taiat cam 100 de coli, care erau scrise doar pe o parte, si le-am impaturit, (de fapt aici m-a ajutat si Claudia, timpul meu a fost destul de limitat in privinta asta), apoi am reusit sa le asamblez. Fiecare lebada are baza din 68 de triunghiuri, si cred ca am folosit peste 2500 de piese in total. Mi-au mai si ramas(am avut in total 3200 piese). Deci, lebede sa fie:

Destinatia acestora o veti afla peste 3-4 saptamani. Despre cum se asambleaza o lebada am scris mai demult aici.

Lasă un răspuns

