Ganduri de vara

Salutare, salutare!

Nu stiu la voi cum a fost, dar pentru mine asta a fost cea mai plina si aglomerata vara de pana acum. Abia de azi sunt si eu in vacanta „de vara”, care de fapt a devenit „de toamna” pentru mine, dat find faptul ca pe 1 Octombrie reincep cursurile.

Oricum, nu am sa umplu acum aceasta postare cu tot ce mi-a ocupat mie vara pana acum (si nu mi-a dat timp sa pliez origami asa cum as fi dorit), am sa scriu pe scurt despre ceva racoros😀

Asa cum se vede, este vorba de doua sapunuri homemade, primite spre testare de la Jovis Homemade Beauty, in cadrul campanieie de testare a sapunurilor Jovis. Nu ca arata incantator? Nu cred ca am mai avut vreodata sapunuri solide, care sa aiba un miros atat de puternic, de natural!

Am sa revin la sfarsitul lunii cu o postare speciala despre aceste sapunuri.

 


Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

