Big Tornillo

Ehe.. era cazul sa revin la acest model, Tornillo.  Imi era asa de dor de el, incat dupa ce am vazut variantele facute de Daria pe forum nu m-am putut abtine sa nu incerc si eu, sper sa nu se supere ca i-am „furat” ideea de a cupla pe o decoratie mai multe modele de tornillo in diferite numere de unitati. Eu am facut pentru o decoratie o kusudama de 90 de unitati, una de 30 de unitati, doua de 6 unitati, si doua de 3 unitati. Avantajul la acest model este ca se asambleaza extrem de usor si rapid, fara lipici.

Prima, cea galbena, poate ca va amintiti de ea. O aveam pe cea de 90 de acum mai mult timp, si acum doar le-am facut pe celelalte de 30, 6, 3 unitati si apoi le-am pus pe toate pe acelasi fir de guta.

A doua varianta, are aceasi dimensiune ca prima (pentru toate unitatiile de tornillo am folosit patrate de 7 cm), si-am facut-o chiar mai rapid decat pe cealalta deoarece aveam pliate de mai demult vreo 120 de unitati pentru tornillo (am vrut odata sa fac un tornillo din 120 de unitati dar nu am reusit deloc sa le asamblez, asa ca le-am lasat balta intr-o cutie), si mi-au mai trebuit doar vreo 19 module,pentru a finisa decoratia.

4 gânduri despre &8222;Big Tornillo&8221;

Lasă un răspuns

