Kusudama Roses – nuante

Un model dragalas. Imi place asa de mult datorita aspectului deosebit cand sunt combinate mai multe culori. Si se realizeaza foarte simplu, din doar 6 unitati. Eu am vrut in 3 culori asa ca am folosit cate trei patrate pentru fiecare unitate, adica 18 patrate. Cele portocaliu deschis(stiu ca apre galben in poza) au fost de 9,9cm, cele portocaliu inchis de 7cm, iar cele rosii de 5,25cm. De altfel am mai facut si altadata acest model.

Kusudama Rose este ideala de a fi daruita cadou. De altfel asta va fi si destinatia celor facute de mine, bine, cred ca voi pastra un exemplar findca-mi place tare mult – si cum am anticipat asta am facut 3.

Diagrama este disponibila la: http://library.thinkquest.org/27152/towns/oriville/oriver/practice/05.htm

Un gând despre &8222;Kusudama Roses – nuante&8221;

Lasă un răspuns

