Big oriro „dezbracat”

Sa va arat ce-am facut ieri si azi (si alaltaieri, daca e sa ma gandesc ca atunci am taiat cele 180 de dreptunghiuri). Este de altfel un model care l-am mai facut mai demult. Detalii:

Autor: Adina Paun

Numele modelului: Big Oriro (de fapt doar Oriro, dar pentru ca e atat de mare-90 de module- s-a adaugat si „Big”)

Numar de module: 90

Dimensiune pentru un modul: dreptunghiuri de 10*5cm

Fotodiagrama se poate gasi la: http://forum.origami-romania.ro/viewtopic.php?f=16&t=384

Asamblarea: pe baza de lipici. Dimensiunea care am obtinut-o dupa asamblare este de aproximativ 23-25 cm diametrul.

Am zis si „dezbracat” pentru ca urmeaza sa adaug si flori de morning glory  in golurile ramase. O varianta a ce va rezulta poate fi vazut aici. O varianta a acestui model din doar 30 de module si flori de morning glory gasiti aici.Este un model care necesita multa munca si atentie -mai ales cand faci doua exemplare cum am facut eu de aceasta data. Totusi trebuie sa le multumesc colegelor care m-au ajutat ieri sa pliez modulele, Ana si Elena😀

Big oriro imi place enorm de mult! este extrordinar de potrivit pentru a fi oferit cadou cu o  ocazie speciala, sau de ce nu, pentru o nunta cu origami…..

4 gânduri despre &8222;Big oriro „dezbracat”&8221;

Lasă un răspuns

