After 30 days

Revin, revin!

Asa cum se poate vedea, am terminat proiectul, 30 de zile, 30 de modele de origami. Adevarul este ca unele modele le-am lucrat mai multe zile la rand-in principal decoratiile cu mai multe kusudame, altele au fost mai usurele si rapid de realizat. Am incercat si modele noi care nu le-am mai impaturit pana acum, dar si altele care le-am mai facut. Nu a fost nici foarte usor, dar a fost o placere sa pliez zilnic la hartie, dupa atat de multa pauza, si la unele modele am avut  chiar si ajutor din partea unei colege😀

Insa, mai am inca 6-7 saptamani de practica(pentru facultate), plus un eveniment foarte important de pregtit, asa ca voi origami printre acestea cand timpul imi va permite. Cel de-al doilea proiect de care v-am zis…..ei bine nu e neaparat un proiect, este….. o sa vedeti voi,e o  surpriza! Putina rabdare insa, pana la sfarsitul verii……

Sa aveti o vara frumoasa!

 

Un gând despre &8222;After 30 days&8221;

Lasă un răspuns

