Origami Day 26 – Cutie Origami

Day 26: Cutie origami

Nu am facut  multe variante de cutii, dar aceasta mi s-a parut simpla, asa ca mi-am luat inima in dinti si am incarcat-o. Are 8 laturi, un diametru de 13,5cm. Diagrama se gaseste intr-una din cartile lui Tomoko Fuse.

Un gând despre &8222;Origami Day 26 – Cutie Origami&8221;

  1. buna imi pare rau ca nu ma pricep sa postez si eu aici sa vedeti si unele din modelele mele dar va invit pe facebook pe numele meu sa vedeti modele si de marturii,si pt diferite ocazii

    Apreciază

Lasă un răspuns

