O luna de origami!

Asa cum am zis, vin cu un proiect, pe care l-am numit  „O luna de origami”, idee ce-am preluat-o de aici, si presupune ca timp de o luna sa pliez cate un model de origami in fiecare zi, si ca dovada sa-l si postez pe blog. Sper sa pot sa ma si tin de treaba, pentru ca mi-am propus ca proiectul meu sa dureze 30 de zile,     si abia astept sa vad rezultatul- care va fi doar propria mea munca si satisfactia de adauga inca 30 de modele la colectie(care fie vorba intre noi se tot scurteaza, prietenii stiu de ce). De altfel, trebuia sa recuperez cumva luniile pierdute, nu?

 Maine vin cu primul model, asa ca ramaneti aproape!

 

P.S. Vrea cineva sa mi se alature?

Lasă un răspuns

