Back to origami, back to normal life!

    In sfarsit, s-a dus si stresul, si am revenit la viata obsinuita! De fapt mai am un an de chin ( chin=Politehnica) si apoi m-am decis, ma voi profila in handmade, arta si origami!! Sunt satula pana peste cap de TOT ce inseamna Ingineria, si mai ales aici in Romania, unde universitatiile sunt infectate cu  multe lucruri pe care daca le-as enumera aici, probabil ca imi vor dauna in anul 4 de facultate (datorita anumitor persoane care ar putea citi…si stiti voi).  Vreau doar sa creez, sa pliez, sa tin ateliere de origami, sa organizez expozitii, sa am o viata de artist! 

Poate am exagerat un pic mai sus, dar in acest moment stresul acumulat in ultimile 2 luni, a ajuns la maxim.  

Vin si cu vesti bune, am vreo doua idei de proiecte pentru blog, care presupun amandoua muulta munca, dar abia astept sa le incep!! Urmeaza o vara pe cinste!!!

Hug for all!!

10 gânduri despre &8222;Back to origami, back to normal life!&8221;

  1. Da..frumoase idei🙂
    Ma bucur pentru tine ca macar poti devenii o artista prin ceea ce vrei sa faci…si eu am terminat o universitate si nu m’am ales cu nimic😦
    Succes si mult spor🙂 :*

    Apreciază

  2. Elyda, ma bucur ca revii la origami dupa pauza de invatat🙂 Imi pare rau ca te-ai stresat atat, dar origami o sa te ajute sa-ti revii la normal.
    De-abia astept sa vad in ce constau cele doua idei de proiecte pentru blog, deoarece mereu ai idei interesante.

    Apreciază

Lasă un răspuns

