Origami- de ce sa impaturim hartia?

Scriu azi despre mai multe lucruri, de fapt am promis acum ceva timp ca voi scrie si pana acum nu am reusit, de cate ori am vrut sa pun niste idei in ordine am lasat-o balta.


Am tot fost intrebata de ce fac origami, chiar persoane apropiate imi zic des „Mai lasa si tu hartia aia in pace, mai relaxeaza-te”, ei bine tocmai asta e, eu ma relaxez impaturind hartia!

Daca ar fi sa recomand cuiva sa se apuce de pliat hartia, am sa stiti 1000 de motive:

– e o modalitate de relaxare.

– este o terapie. Din experienta o spun, daca nu sti cu ce sa-ti umplii timpul pentru a nu mai te gandi incontinu la problemele vietii iti recomand din cand in cand sa te apuci sa pliezi o hartie.

– dezvolta creativitatea, mai ales la copii, personal as recomanda tuturor parintiilor sa isi indemne copii sa lucreze origami: in primul rand le dezvolta capacitatea de concentrare, apoi le dezvolta abilitatea de a gandi, le dezvolta rabdarea, si mai ales ii scuteste de timpul pierdut si total distructiv pe care l-ar petrece in fata televizorului sau a jocurilor pe internet.

– dezvolta capacitatea de a gandi.

– ofera satisfactie. Si cea mai mica barcuta de hartie pe care toti cred ca stiu sa o faca ofera celui ce o creeaza o stare de bine. Te bucuri de creatia ta. Ei bine incearca sa pliezi o kusudama, si atunci sa vezi cat de impresionat vei fi de ceea ce-ti  pot face propiile maini.

-creeaza bucurie. Daruieste cuiva drept cadou un model de origami, si  cu siguranta vei impresiona persoana respectiva. Cu atat mai mult cu cat decoratia este facuta de tine.

– sunt practice. Da unele modele de origami, cum ar fi lebedele, sau kusudamele, sau cutiile, sunt practice atunci cand ai nevoie rapida de un cadou pentru cineva drag, sau cand vrei pur si simplu sa decorezi o locuinta.

Va invit pe toti sa va bucurati de aceste lucruri, doar impaturind hartia!

3 gânduri despre &8222;Origami- de ce sa impaturim hartia?&8221;

Lasă un răspuns

