Kusudama Handball of giganteum

Modelul de azi de numeste handball of giganteum, o kusudama draguta, am mai postat acum muult timp inca doua. Cum nu le mai am pe acelea am facut una noua. 36 de module duble, asamblate cu lipici. Am muncit ceva. Dar a meritat:

3 gânduri despre &8222;Kusudama Handball of giganteum&8221;

  1. Buna Elyda,
    sunt superbe lucrarile tale….felicitari!
    Spune-mi si mie te rog unde gasesc diagrama de la Handbaal of giganteum….
    Multumesc..O zi frumoasa…

    Apreciază

    1. Diagrama se gaseste intr-una din cartile lui Tomoko Fuse, nu mai stiu exact in care….. eu fac asa: modulul de baza(de jos) este un modul de venus obisnuit, iar modulul de sus(cel care e cu „fundul” in sus) este un modul de venus neintors…….daca intelegi la ce ma refer.

      Apreciază

Lasă un răspuns

