Brooches again!

Asa cum am zis, am mai facut si alte culori de brose quilling. O idee mai mari (adica de la 5cm diamentru am trecut la 6cm-daca asta se poate numi mai mare :D)

7 gânduri despre &8222;Brooches again!&8221;

  1. Felicitari sunt deosebite.Mi-am delectat privirea.Ce lucruri minunate se pot face doar din fasii de hartie.Numai ca e nevoie de multa indemanare,rabdare si imaginatie.Am incercat si eu cateva lucrusoare simple sa fac.Nu ma laud cu ele,cu toate ca eu sunt incantata de ce am reusit sa fac.Mai am f.mult de invatat si exersat pana sa ajung sa fac ceva asemanator,sau poate nu voi reusi deloc.Sunt pensionara si am timp sa exersez.Succes pe mai departe!Mi-ar placea sa aflu si alte amanunte legate de aceasta tehnica,mersi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

