Special girls need special brooches!

Azi avem brose colorate pentru fete alintate!

Suna bine, huh?? Da am facut niste brose,  unele pentru colege, prietene, si altele pentru mine. Un pic de autorasfat nu strica. Sunt realizate din hartie in  tehnica quilling, si apoi lacuite, diametrul unei brose variaza intre 4 si 5 cm. Urmeaza sa mai fac, pentru ca imi plac la nebunie! Am in plan sa incerc toate culoriile.  Va invit sa le savurati virtual:

 

La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor de 8  Martie!

8 gânduri despre &8222;Special girls need special brooches!&8221;

  1. Doamne cat de frumoase ..si eu ma ocup de asa ceva ..imi place extraordinar..e si asta o arta !! nimic nu se compara cu o felicitare facuta din qulling..!! sa stii ca de la tine furai tablou cu Love :))) extraordinara idee !! nota 10

    Apreciază

Lasă un răspuns

